Handelsbanken Malmö Stortorget
Hos oss får du snabb och smidig hjälp med dina bankärenden direkt.
Vi hjälper till med det mesta. Alltifrån att komma igång med Mobilt BankID, Swish, internetbanken och apparna till att beställa nytt kort.
Du behöver inte boka tid. Välkommen in!
Våra vanligaste frågor
-
Här har vi listat våra olika räntor för både bostadslån och sparande:
Aktuella boräntor Öppnas i nytt fönster
Aktuella sparräntor för privatkunder Öppnas i nytt fönster
Aktuella sparräntor för företagskunder Öppnas i nytt fönster
-
Enligt Penningtvättslagen är vi skyldiga att ha god kännedom om dig när du är kund hos oss. Vi måste förstå syftet med affärsrelationen och dina transaktioner.Vad innebär det för dig?
När du blir kund hos oss får du besvara frågor så att vi lär känna dig och förstår hur du tänker använda bankens produkter och tjänster. När du sätter in pengar eller överför värdepapper har banken en skyldighet att ta reda på varifrån pengarna eller tillgångarna kommer.Du kan vara trygg i att vi behandlar kundinformation konfidentiellt då vi alltid omfattas av den så kallade banksekretessen. -
Här hittar du information om vad som är viktigt att tänka på kring dödsboets ekonomi:
-
Våra bankkontor är kontantfria. Vill du sätta in eller ta ut kontanter, kan du göra det i Bankomats uttags- och insättningsautomater. På bankomats webbplats hittar du närmaste automat.
-
Din nya telefon behöver ha BankID-appen och Handelsbankens app för privatpersoner, därefter loggar du in i bankappen på din gamla telefon och följer instruktionen i menyvalet ”Beställ nytt BankID till annan enhet” under Övriga tjänster. Tjänsten är tillgänglig för dig över 16 år.
Kontakt
Allhelgonaafton 1 november stänger 13:00
Måndag
|
10:00 - 17:00
|
Tisdag
|
10:00 - 17:00
|
Onsdag
|
10:00 - 17:00
|
Torsdag
|
10:00 - 18:00
|
Fredag
|
10:00 - 16:00
|