Handelsbanken Ekerö
Vi hjälper dig få koll på såväl din egen som företagets ekonomi och månar alltid om ditt bästa. Mejla eller ring oss för att boka en tid.
Hos oss får du goda råd om bland annat:
- Bolån och allt som hör därtill
- Din förmögenhet
- Ditt företags ekonomi
- Tjänstepensionslösningar
Kolla gärna in våra vanligaste frågor och få svar på din fråga direkt.
Hej och välkommen!
Våra vanligaste frågor
-
Här har vi listat våra olika räntor för både bostadslån och sparande:
Aktuella boräntor Öppnas i nytt fönster
Aktuella sparräntor för privatkunder Öppnas i nytt fönster
Aktuella sparräntor för företagskunder Öppnas i nytt fönster
-
Enligt Penningtvättslagen är vi skyldiga att ha god kännedom om dig när du är kund hos oss. Vi måste förstå syftet med affärsrelationen och dina transaktioner.Vad innebär det för dig?
När du blir kund hos oss får du besvara frågor så att vi lär känna dig och förstår hur du tänker använda bankens produkter och tjänster. När du sätter in pengar eller överför värdepapper har banken en skyldighet att ta reda på varifrån pengarna eller tillgångarna kommer.Du kan vara trygg i att vi behandlar kundinformation konfidentiellt då vi alltid omfattas av den så kallade banksekretessen. -
Här hittar du information om vad som är viktigt att tänka på kring dödsboets ekonomi:
-
Våra bankkontor är kontantfria. Vill du sätta in eller ta ut kontanter, kan du göra det i Bankomats uttags- och insättningsautomater. På bankomats webbplats hittar du närmaste automat.
-
Din nya telefon behöver ha BankID-appen och Handelsbankens app för privatpersoner, därefter loggar du in i bankappen på din gamla telefon och följer instruktionen i menyvalet ”Beställ nytt BankID till annan enhet” under Övriga tjänster. Tjänsten är tillgänglig för dig över 16 år.
Vad kan vi hjälpa dig med idag?
Prata med oss om din ekonomi - boka tid
Har du funderingar kring exempelvis ditt bolån eller sparande? Då rekommenderar vi att du mejlar eller ringer oss och bokar tid för rådgivning. Så kan vi förbereda ditt möte och du får snabbare och bättre service. Vi ses när det passar dig – dagtid eller kvällstid, fysiskt på plats eller digitalt i ett videomöte.
Kontakta oss redan idag!
Hjälp med bankärenden och support
Kontakta oss och få hjälp på andra sätt än via ditt bankkontor.
- För dina bankärenden och supportfrågor:
- Ring oss dygnet runt på . - För allmänna bankfrågor 8:00 - 22:00:
- med oss (privatkunder)
- Ställ din fråga på .
Kontakt
Allhelgonaafton 1 november stänger 13:00
Måndag
|
10:00 - 18:00
|
Tisdag
|
10:00 - 16:00
|
Onsdag
|
10:00 - 16:00
|
Torsdag
|
10:00 - 16:00
|
Fredag
|
10:00 - 15:00
|